Kundernes meninger
4.8 af 5
4 meninger
5 stjerner
75 %
4 stjerner
25 %
3 stjerner
0 %
2 stjerner
0 %
1 stjerner
0 %
Todo perfecto.
Os doy un 10,chicos!! Serios, formales y super amables, no dudéis de mis futuras compras, abrazos!!
Udgivet den 2019-05-29 ved Angel
Udgivet den 2020-05-27 ved Gonzalo
Udgivet den 2020-04-28 ved António
Udgivet den 2019-03-09 ved Killian